Niet slecht, maar vooral de communicatie kan beter
De bestelling was vlot geregeld. De container is, zonder bericht, niet op de afgesproken datum geleverd. De volgende dag hierover om 07:55 uur gebeld en toen kreeg ik via een bandje te horen dat het bedrijf vanaf 07:00 uur bereikbaar was. Om 08:10 nogmaals gebeld en gesproken met een medewerker die een en ander uit zou zoeken en me snel daarna terug zou bellen. Om ongeveer 10:00 uur nogmaals gebeld, er werd niet opgenomen en na enige tijd werd de verbinding verbroken. Later nog een keer gebeld en toen kreeg ik wel een medewerker aan de telefoon. Doorverbonden met de betreffende afdeling en daar wist men mij te vertellen dat hier 's ochtends al eerder een melding over was geweest en dat een en ander was opgepakt. Er bleek de dag ervoor iets fout te zijn gegaan. Mijn aanvraag was alsnog met spoed opgepakt en rond 12:00 uur zou de container geleverd worden. En dat is ook gebeurd.
Ton
- Westervoort
Reactie van het bedrijf
Beste Ton, Dit kan en moet inderdaad beter, we hebben geleerd van jouw casus zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Bedankt voor je feedback. Met vriendelijke groet, Team Aftersales